جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه ملت ایران در روز جهانی قدس با فریاد بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از سیاست های استکبار جهانی اعلام انزجار خواهند کرد، گفت: ان شالله این حضور گرم ملت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین موجب دلگرمی بیشتر آنها به مقاومت در مبارزه با اسرائیل شود.

آیت الله مقتدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به ابتکار حضرت امام(ره) در تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، اظهار داشت: ملت شریف، مومن و انقلابی ایران همه ساله در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف در راهپیمایی این روز شرکت می کنند.

قائم مقام جامعه مدرسین با بیان اینکه ویژگی های امسال روز قدس می طلبد که ملت ایران حضور باشکوه، گسترده و حماسی تری در این راهپیمایی داشته باشند، ابراز داشت: استکبار جهانی و رژیم فاسد اسرائیل به دنبال تداوم سیاست جنگ، نزاع، خون ریزی و کشتار در کشورهای اسلامی هستند و متاسفانه ما هرروز شاهد قتل عام تعداد کثیری از مسلمانان هستیم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه افزود: این سیاست در راستای ایجاد حاشیه امن برای رژیم منحط اسرائیل است و به همین دلیل نیاز است ملت ایران با یک حضور گسترده تری در این راهپیمایی شرکت داشته باشند.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه ملت ایران در روز جهانی قدس با فریاد بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از سیاست های استکبار جهانی اعلام انزجار خواهند کرد، گفت: همچنین ملت ما در این راهپیمایی، دشمنی خود را با رژیم صهیونیستی و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین اعلام می دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شالله این حضور گرم ملت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین موجب دلگرمی بیشتر آنها به مقاومت در مبارزه با اسرائیل شود.

قائم مقام جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند، تصریح کرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، حامل پیام حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین است.

آیت الله مقتدایی یادآور شد: حضور در راهپیمایی روز قدس عبادت محسوب می شود و با توجه به ایام ماه مبارک رمضان، از ثواب بیشتری نیز برخوردار است.

عضو خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله عبادت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بتواند پاداش خوبی را از پروردگار متعال بگیرد و هرچه سریعتر این حمایت ها به ثمر برسد و شاهد نابودی اسرائیل و آزادی قدس باشیم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha