پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جمشیدی حوزه خواهران

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به ایستادگی سرداران جبهه دیپلماسی کشور در مذاکره با 1+5، گفت: امروز این پیام برای همه آزادگان سراسر دنیا به ارمغان آورده شده است که ما در کنار همه ملت های آزاده به مقابله با استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس خواهیم پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه ملت ایران راهپیمایی روز قدس را باشکوه تر از هرسال برگزار خواهند کرد، اظهار داشت: مردم مسلمان ایران همواره شرایط روز را هوشیارانه درک کرده اند و به فرصت ها توجه دارند.

وی با اشاره به حمله جنگنده های عربستان سعودی به مردم مظلوم یمن، ابراز داشت: ما امسال روز قدس را در حالی برگزار می کنیم که دولت عربستان سعودی به جای مبارزه با استکبار جهانی و اسرائیل از تمام امکانات و تسلیحات خود علیه مردم مظلوم یمن به کار گرفته است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه مسلمانان در ماه های حرام دست از جنگ برمی داشتند، گفت: حتی در دوره جاهلیت در ماه های حرام جنگ صورت نمی گرفت اما امروز سفره افطار مردم مظلوم یمن از کشتار جنگنده های سعودی بوی خون گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به حضور نیروهای تکفیری و افراطی در سوریه، عراق و دیگر بلاد اسلامی، اظهار داشت: امروز آمریکا و اسرائیل برای منحرف کردن اذهان مسلمین از مسئله قدس در عراق، سوریه و سایر بلاد اسلامی به خونریزی و جنگ دامن می زنند.

وی با اشاره به ایستادگی سرداران جبهه دیپلماسی کشور در مذاکره با 1+5، ابراز داشت: امروز که نمایندگان ارشد جمهوری اسلامی در میدان مذاکرات به خوبی از حقانیت ایران اسلامی در بهره برداری از فناوری صلح آمیز هسته ای دفاع می کنند، این پیام برای همه آزادگان سراسر دنیا به ارمغان آورده شده است که ما در کنار همه ملت های آزاده به مقابله با استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس خواهیم پرداخت و فریاد بلند مقابله با اسرائیل را سر خواهیم داد.

این عضو جامعه مدرسین در پایان با اشاره به حضور پرشور روحانیت در راهپیمایی های روز قدس، گفت: روحانیت و حوزه های علمیه در مقابله با اسرائیل همواره پیشتاز بوده است و در راهپیمایی روز قدس امسال نیز شاهد تکرار این مسئله خواهیم بود.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام، مدیر حوزه های علمیه خواهران حجت الاسلام و المسلمین اقای قندی هستند و حاج آقا جمشیدی دیگه مدیر خواهران نیست. لطفا خبر را اصلاح کنید.