چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فریدون همتی

حوزه/ سرپرست استانداری قم گفت: وجود بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س)، مراجع و حوزه علمیه قم، زمینه‌های توفیق را برای خدمت‌گزاری فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، فریدن همتی، پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و از کم و کیف فعالیت های استانداری قم در دو هفته اخیر گزارشی ارایه داد.

وی گفت: پس از استعفای استاندار و معاون استاندار قم، به دلیل قصد خدمت در جایگاه دیگری از نظام اسلامی، به امر و حکم وزیر کشور برای خدمت رسانی به استان مقدس قم حضور پیدا کردم و از روز اول نیز این حضور را توفیقی عظیم برای خود می دانم.

وی افزود: در این مدت در اولین فرصت خدمت مراجع و علما رسیدیم و از وجود این مراجع بزرگوار کسب فیض کردیم و خوشبختانه استفاده های بسیاری از این حضور برداشت کرده‌ایم؛ حضور در این شهر با وجود بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) و مراجع و حوزه علمیه قم همه زمینه‌های توفیقی را برای خدمت گزاری فراهم کرده است.

سرپرست استانداری قم بیان کرد: در این مدت سعی شد به تمام مراکز علمی، آموزشی و علمی- صنعتی و ... سرکشی کنیم و در معرض فعالیت های آنها قرار بگیریم، تا اگر این مدت قرار شد کم و زیاد شود، بتوانم به عنوان یک خادم وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha