جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی ، هیچ گاه قدس شریف و آرمان آزادی آن از چنگال صهیونیست ها را از یاد نمی برند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر لزوم حضور همگان در راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ابراز داشت: بی شک مردم بصیر ایران اسلامی همچون دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان بار دیگر نشان می دهند که در حمایت از مظلومان عالم به خصوص فلسطین اشغالی و نیز مقابله با ظالمان مستکبر و صهیونیستی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: مردم روزه دار با وجود گرمای شدید هوا بار دیگر برای دفاع از قدس به خیابان ها می ریزند و قطعاً دوربین های تلویزیونی همچون سال های گذشته و بلکه بهتر از آن، عمق حماسه و غیرت دینی مردم را نشان خواهند داد.

این استاد حوزه با اشاره به تحولات منطقه در طول ماه های اخیر گفت: بی تردید حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال ، نشانه همدردی و حمایت آنان از جبهه مقاومت از عراق و سوریه و لبنان گرفته تا یمن و بحرین و فلسطین می باشد.

وی با بیان این که رمز پیروزی بر جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و اسراییل غاصل، توکل بر خدا و صبر و مقاومت است، خاطرنشان کرد: این که امروز می بینیم بسیاری از مردم جهان سال به سال بیشتر از مقاومت فلسطینی ها به خصوص مردم غزه حمایت می کنند از جمله برکات اقدام تاریخی و ماندگار امام خمینی(ره) در نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha