جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مقتدایی- راهپیمایی روز قدس

حوزه / دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که تیم مذاکره کننده باید ضامن عزت و سرافرازی کشور باشند گفت: بدون تردید تاکیدات رهبر معظم انقلاب، خواست ملت ایران است و تیم مذاکره کننده در این راستا پافشاری کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله مرتضی مقتدایی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با بیان این که ملت عزیز ایران همواره هوشیار و بیدار هستند اظهار داشت:  ملت حساسیت این راهپیمایی را درک کرد و به وظیفه الهی خود بر حضور پرشور اهتمام ورزید.

وی با بیان این که الحمد الله راهپیمایی امسال پرشورتر از سال های گذشته است تصریح کرد:  پیام حضور ملت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دشمنی و انزجار از آمریکا و اسرائیل است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به حضور پرشور جوانان در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز مرد و زن، بزرگ و کوچک در راهپیمایی شرکت کرده اند، خداوند به همه آنها توفیق بیشتری عنایت نموده واز برکات شب قدر بهره مندشان کند.

آیت الله مقتدایی همچنین با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 اظهار داشت: وظیفه مهمی که تیم مذاکره کننده در این زمان حساس دارد، عدم تخطی از دستورات و فرمایش حضرت امام(ره) و رهبری است.

وی افزود: تیم مذاکره کننده باید در راستای مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم نموده حرکت کنند و ضامن عزت و سر افرازی کشور بوده  و ان شاء الله پیروزی باشند.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید تاکیدات رهبر معظم انقلاب، خواست ملت ایران است و تیم مذاکره کننده در این راستا پافشاری کند.

انتهای پیام 313 //33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha