پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: دفاع از ملت مظلوم فلسطین و یمن وظیفه اسلامی همه ماست؛امت اسلام سرانجام فلسطین را نجات داده و قدس عزیز را از دست متجاوزین پس خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال  امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی  قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به حضور حماسی، پرشور  و میلیونی ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس  اظهارداشت: بحمدالله امروز در سی و هفتمین سالگرد روز جهانی قدس، مانند همیشه شاهد حضور تمامی اقشار مردمی از کودک و نوجوان و زن و مرد، پیر و جوان و هم‌چنین گروه‌های مختلف سیاسی، هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: این روز بزرگ و الهی که به ابتکار معمار بزرگ انقلاب اسلامی شکل گرفت و مورد تاکید مراجع عظام به ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفت روز اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌های وحشی و حامیان‌ مستکبرشان است.

وی ادامه داد:  امروز رسانه های داخلی و بین المللی شاهد حضور غرورآفرین و کم نظیر مردم بصیری هستند که در حمایت از مردم ستمدیده جهان به ویژه فلسطین و یمن با شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل به صحنه آمده اند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود : شرکت حماسی ملت روزه دار در این آوردگاهِ سیاسی عبادیِ با عظمت، تحت این آفتاب سوزان، یادآور لبان خشکیده یاران با وفای سالار شهیدان است که ندای «هل من ناصر ینصرنی» مولای خود و سبط پیامبر(ص) را لبیک گفتند.

وی بیان کرد: طبق فرمایش آیت الله العظمی خامنه ای ولی امر مسلمین جهان «فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است، و تنها راه‌حل مسئله فلسطین، مقاومت است و مبارزه است.»

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان تاکید کرد: دفاع از ملت مظلوم فلسطین و یمن وظیفه اسلامی همه ماست و ما ایمان داریم که امت اسلام سرانجام فلسطین را نجات داده و قدس عزیز را از دست متجاوزین پس خواهد گرفت و این غده سرطانی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha