شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محسنی اژه ای - راهپیمایی

حوزه/ معاون اول قوه قضائیه گفت: کسانی که پول و قدرت دارند سعی می کنند سخنان و راه امام را تحریف کنند؛ این خطر بسیار جدی است زیرا ممکن است به این راه آسیب وارد کند، ولی مردم بصیر ایران هیچگاه این اجازه را به کسی نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای ظهر امروز در سخنرانی پیش خطبه نماز جمعه روز قدس قم، گفت: امام راحل روز قدس را روز بصیرت مسلمین و روز تبیین ماهیت کثیف رژیم صهیونیستی و ایادی آن قراردادند.

وی افزود: فهم عمیق امام راحل از اسلام باعث شد که در همان آغاز کار انقلاب تمام روابط دیپلماتیک و اقتصادی و اجتماعی با این رژیم غاصب را قطع کنند و امروز نیز رهبری شجاع ملت ایران آگانه علم مبارزه با این رژیم منحوس را به دست گرفته اند.

معاون اول قوه قضایه تصریح کرد: جنایات های اسراییل تنها به محدوده فلسطین منتهی نمی شود، بلکه آنها کل جهان اسلام را مورد تاراج خود قراردادند؛ به فرموده رهبری اسراییل مشکل همه جهان اسلام است و در این سالها انگلیس و فرانسه و بعدها آمریکا به پشتیبان اصلی آن رژیم مبدل شد و تا کنون 60 تصمیم مهم برای صیانت از اسراییل اتخاذ کرده است و از جمله آنها وتوی قطعنامه ها علیه اسراییل است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با ذکر این مطلب که روز قدس روز تبیین جنایت های اسراییل و آمریکا بر علیه امت اسلام است، گفت: جنایات آنها هیچ گاه از دل تاریخ پاک نخواهد شد و تلاش آنها برای سرپوش گذاشتن بر این جنایات به جایی نخواهد رسید و رسوا خواهند شد.

وی افزود: مبارزه با اسراییل اگر در جایی باشیم که حضور آنها را ملموس بدانیم واجب عینی است و در مناطق دیگر واجب کفایی است؛ زیرا او برای نابودی اسلام به این منطقه آمده است و آمریکا با همین منظور تمام نقشه های خود را از این طریق عملی کرده است، ولی ملت غیور ایران بارها نشان داده اند که راز این جنایات را می دانند و به همین خاطر است که در مقابل آنها سکوت نخواهد کرد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: امام راحل  نقشه های صهیونیست های جهانی را رسوا کرد به خصوص که در سالهای اخیر مدعیان دروغین حقوق بشر نیز رسوا شدند؛ زیرا آنها بر کشتار کسانی سرپوش می گذارند که همگی قربانی جنایات ضد بشری و ضد انسانی شدند.

وی گفت: همین ارشادات و اعلام حمایت ملت ایران بود که انتفاضه بزرگ مردم فلسطین را طی چند مرحله سامان داد؛ امام (ره)به همه ما آموختند که مذاکره با دشمنان و دوست دشمنان ما راه به جایی نمی برد و باید با آنها با همان زبان قدرت روبرو شد تا بدانند که مرد این میدان کیست.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به خط نورانی مکتب امام راحل بیان کرد: امام راحل فرمودند،  جز خدا به کسی اعتماد نداشته باشید به خصوص به دشمن و دوست دشمن به همین دلیل بود که این سخنان، جنبش مبارک حزب الله را ایجاد کرد که در مقابل اسراییلی ایستاد و او را شکست داد که ادعا می کرد یکی از قوی ترین ارتش های جهان را دارا است.

وی با اشاره به پیروزی در جنگ 22 روزه مردم غزه بر اسراییل بیان کرد: دشمن به دنبال فضا سازی برای موفقیت اسراییل است و به همین دلیل ازهر راهی برای انحراف اذهان عمومی از موضوع فلسطین استفاده می کند؛ در همین راستا است که می گوییم این جنگ با دشمنان واقعی است و نباید به آنها اعتما کرد و باید برای استیفای حقوق ملت فلسطین گام های جدی برداشت.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: داعش برای سرپوش گذاشتن به جنایات اسراییل به جود آمد و آنها سعی کردند به هر طریقی شده ذهن همه مردم و جهانیان را از موضوع فلسطین به موضوعاتی مشغول سازند واز طرفی اجازه دهندکه این جنایات در هر سطحی ادامه داشته باشد و مسلمانان به دست خود خون همدیگر را بریزند.

وی گفت: داعش اسراییل دوم است و به همین دلیل است که پیشتر امام(ره) و در سالهای اخیر رهبر انقلاب،  بارها و بارها فریاد بصیرت را سر می دهند که امروز مهمترین وظیفه ملت، دشمن شناسی است و باید برای شناخت این دشمن و مبارزه با آن  از همه امکانات خود استفاده کنیم.

وی با ذکر این مطلب که نباید اجازه تحریف سخنان و راه امام را بدهیم تصریح کرد: کسانی که پول و قدرت و عقبه ای دارند سعی می کنند سخنان و راه امام را تحریف کنند؛ این خطر بسیار جدی است زیرا ممکن است به این راه آسیب وارد کند ولی مردم بصیر ایران هیچگاه این اجازه را به کسی نمی دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha