جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام فخری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به حماسه آفرینی مردم در روز قدس، گفت: معترض بودن نسبت به اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی و آل سعود علیه زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی و یمنی وظیفه همه مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد فخری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در ارومیه، با اشاره به وظایف مسلمان نسبت به هم نوع خویش اظهارداشت: کمک به مظلومان برای رهایی از شر مستکبرین زمانه می تواند باعث ایجاد وحدت و انسجام عملی و غیرت و همدلی در میان جوامع اسلامی مایه شود.

 وی افزود: معترض بودن نسبت به اعمال وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود علیه زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی و یمنی وظیفه دینی همه مسلمانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ترویج شعائر اسلامی را زمینه ساز فراگیری اسلام در سراسر جهان عنوان کرد و افزود: مردم آزادی خواه و عدالت طلب دنیا از صلح طلبی ایرانیان و واکنش نسبت به زیاده خواهی های رژیم غاصب و کودک کش صهیومنیستی آگاه هستند و هرگز فریب تبلیغات ضد اسلامی و ایرانی استکبار جهانی را نخواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلمین فخری خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از مظلومین و به خصوص مسلمین جهان لبیک گویی به ارزش ها و آموزه های دینی است که این نوعی تبلیغات و ترویج معارف الهی در راستای حمایت از مظلوم است و ملت انقلابی ایران با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس آن را به اثبات رساندند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha