شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد شریف حسینی‌ کوهستانی -مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزدگفت: علاقه و انگیزه خانواده‌ها در جهت سوق دادن فرزندانشان به سمتی که در آنجا معارف و آموزه‌های دینی پررنگ‌تر است، افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد‌ شریف حسینی‌کوهستانی در نشست کمیته پشتیبانی مدارس صدرای استان یزد، با اشاره به حضور خانواده‌ها در در محل برگزاری آزمون ورودی مدارس صدرا اظهار داشت: علاقه و انگیزه خانواده‌ها برای سوق دادن فرزندانشان به سمتی که در آنجا معارف و آموزه‌های دینی پررنگ‌تر است، افزایش یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد  افزود: این حضور و دغدغه والدین بسیار جالب توجه بوده ولی از طرفی این امر مسئولیت ما را بیشتر می‌کند چرا که خانواده‌ها به ما اعتماد کرده و اگر ما درست پاسخ ندهیم مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه حمایت‌ها و راهنمایی‌های آموزش و پرورش استان در موفقیت مدارس صدرا بسیار موثر بوده است گفت: از آموزش و پرورش استان انتظار داریم تا آنجا که در سطح استان امکان دارد نسبت به گسترش و رشد این مدارس ما را حمایت کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی‌کوهستانی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی امسال مدارس صدرای استان گفت: علی‌رغم تبلیغات محدود استقبال بسیار خوبی از این مدارس شد و بیش از 900 نفر برای حضور در آزمون این مدارس ثبت نام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha