جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار محمد قنبری

حوزه/ فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به ضرورت انس با قرآن، تاکید کرد: اگر به آیات نورانی قرآن عمل کنیم، در برابر حوادث و ناملایمات دنیای امروزی و زندگی مادی بیمه خواهیم شد و مشکلات ما را از پا در نمی آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سردار محمد قنبری، ظهر امروز در مراسم اختتامیه جلسات انس با قرآن ماه مبارک رمضان، در حسینیه ثارالله خرم آباد با اشاره به این که قرآن کتابی عظیم برای سعادت انسان است، گفت: قرآن منشاء تمام پاکی ها است و انسان را را در برابر ناملایمات بیمه می کند.

وی با اشاره به این که همیشه باید در تمام کارهای روزمره به قرآن تمسک بجوییم و آیات نورانی آن را چراغ راه انجام فعالیت هایمان قرار دهیم، افزود: اگر به آیات نورانی قرآن عمل کنیم، در برابر حوادث و ناملایمات دنیای امروزی و زندگی مادی بیمه خواهیم شد و مشکلات ما را از پا درنمی آورد.

*معنویت ماه مبارک رمضان در تمام ایام سال حفظ شود

حجت الاسلام دانشی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان نیز در این مراسم با بیان این که قرآن کتابی سراسر نور، رحمت و حکمت است، بیان داشت: انس با قرآن و تدبر در آیات الهی می تواند راه سعادت را به انسان ها نشان دهد و آنها را به کمال برساند.

وی با اشاره به این که امروز اجرای برنامه های قرآنی به نحو مطلوب و با استقبال چشمگیر صورت می گیرد، افزود: برنامه های قرآنی و دینی اجرا شده در یگان های ناجا در ماه مبارک رمضان نیز با موفقیت همراه بود و حقیقتا ثمرات شیرینی را در پی دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان ابراز امیدواری کرد: نور قرآن و انس با آیات الهی در جان و روح مردم نهادینه شود و معنویت ماه مبارک رمضان در تمام ایام سال حفظ شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha