پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی

حوزه/ با انجام توافق هسته ای و برداشتن تحریم ها نباید توجه به اقتصاد مقاومتی در جامعه کم شده و زمینه ورود کالاهای مصرفی خارجی به کشور زیاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به هوشیاری مسئولان هسته ای در قبال گروه  های خارجی  به نقش مقام معظم رهبری در توافق هسته ای اشاره و اظهارداشت: در طول تاریخ نقش رهبران اسلامی در رسیدن به اهداف و مقاصد دینی و همسو کردن آن ها با مسیر الهی کاملا برجسته بوده و الگوی بارز و غیرقابل انکاری برای تمامی مردم جهان است.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی با شناخت و اشراف کامل بر مواضع بین المللی دولت های آمریکایی و غربی، با راهنمایی کردن مسئولین نظام و سوق دادن مسیر مذاکرات در راستای رسیدن به اهداف دینی و سیاسی توانست نتیجه مذاکرات را مثبت رقم بزند.

حجت الاسلام والمسلمین قهرمانی با اشاره به حمایت مردم از تیم هسته ای و رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: هیچ دولتی بدون داشتن حمایت مردم در موضوعات مختلف موفق نخواهد بود و این توافق به تمامی مردم جهان و کشورهای غربی و آمریکایی اثبات کرد که ملت ایران در هر حالی پشتوانه دولت و گوش به فرمان دستورات رهبری است.

وی اذعان داشت: توافق هسته ای با قدرت های جهانی برای ملت ایران فرصت های مناسبی برای برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی به وجود آورده و مسئولین نظام بایستی تمامی تلاش خود را در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی های مناسب اقتصادی در بازه های زمانی مشخصی انجام دهند.

وی بیان داشت: با برداشتن تحریم ها نباید توجه به اقتصاد مقاومتی در جامعه کم شده و زمینه ورود کالاهای مصرفی خارجی به کشور زیاد شود، چرا که توجه به تولیدات داخلی و استفاده از آنان همواره مورد تایید رهبری بوده و نباید از این فرصت سوء استفادهایی صورت بگیرد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از مظلومین به هیچ عنوان تحت تاثیر توافقات هسته ای قرار نگرفته و همه مسلمانان و ملت ایران باید همدلی و هم زبانی، اتحاد و انسجام خود را برای مبارزه با استکبار حفظ نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha