پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اردوی زیارتی مستمری بگیران استان قم

حوزه/ معاون تأمین اجتماعی مرکز خدمات استان قم از برگزاری اردوی زیارتی روحانیون مستمری بگیران استان قم به مشهد مقدس در تیر ماه امسال خبر داد.

حجت الاسلام رضا حسنی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز خدمات در راستای تکریم خانواده‌های  روحانیون مستمری بگیر اعم از معمرین و از کارافتادگان از هزارو 250 نفر  برای  زیارت حرم امام رضا(ع)  ثبت نام کرده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح نو و ابتکاری است که توسط مرکز خدمات حمایت می‌شود گفت: با توجه به اینکه خانواده مستمری بگیران در واقع قشری هستند که مورد توجه مسئولین و ریاست مرکز و خاصه رهبر معظم انقلاب قرار دارند، مرکز خدمات در راستای سیاست تکریم این عزیزان بر آن شد که این سفر زیارتی را برگزار کند.

معاون تأمین اجتماعی مرکز خدمات قم بیان کرد: تعداد 200 نفر را به مدت 4 روز و 3 شب به مشهد مقدس اعزام کردیم  که سفر بسیار خوبی بود و رضایتمندی شرکت کنندگان را به همراه داشت.

وی تاکید کرد: خدمت به مستمری بگیران را وظیفه خود می‌دانیم و خدا را شاکریم که چنین وظیفه‌ای را در قبال این قشر عزیز به ما عنایت کرده است.

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این طرح شامل مستمری بگیران سرپرست خانواده به همراه همسرشان بود و اگر از توان خوبی برخوردار نبودند می‌توانستند یک نفر همراه داشته باشند که هم کمک حال آنها باشد و هم تقدیری باشد از کسانی که به مستمری بگیران خدمتی انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: این طرح برای باقی ثبت نام کنندگان در طرح نیز ادامه دارد و انشا الله در طول سال با عنایت امام رضا(ع) و حمایت‌های مسئولین مرکز انجام می‌شود.

معاون تأمین اجتماعی مرکز خدمات قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در این طرح گفت: در این مدت کوتاه حدود 110 جزء قرآن، قرائت و به روح مطهر امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و با توجه به شب‌های قدر به حضرت علی(ع) تقدیم شد و همچنین در این سفر طرح ختم صلوات را داشتیم و بعضی از افراد تا 50 هزار صلوات را تقدیم کردند.

وی افزود: بازدید از نمایشگاه، برگزاری جلسات فرهنگی و درس اخلاق از جمله برنامه‌هایی بود که در این اردو اجرا شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی با بیان اینکه این طرح بسیار ارزشی است گفت: در بین شرکت کنندگان در این طرح کسانی بودند که به مدت 12 سال به دلایل مشکلات مختلف نتوانسته بودند به مشهد مقدس مشرف شوند و از برگزار کنندگان این طرح بسیار تشکر و قدردانی ‌کردند.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha