شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم تودیع و معارفه

حوزه/ مراسم تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش و معارفه مهندس مهدی صادقی استاندار جدید قم، با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، رحمانی فضلی وزیر کشور و مدیران ملی و استانی، امروز در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این دیدار که ، مدیر حوزه های علمیه،  ائمه جمعه و نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی  حضور داشتند، شخصیت های ملی و استانی به سخنرانی پرداختند.

در ابتدای این مراسم، فریدون همتی مشاور عالی وزیر کشور و سرپرست استانداری قم به تشریع موقعیت قم در عرصه ملی و بین المللی پرداخت و خدمت در قم را یکی نعمت بسیار بزرگ دانست.

در ادامه این حجت الاسلام والمسملین سعیدی امام جمعه قم نیز در سخنانی به ذکر اهمیت خاص فعالیت در استان مقدس قم پرداخت و خدمت در این شهر را خدمتی ماندگار توصیف کرد.

دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باید بین مسوولین مختلف استان قم برای کارکردن یک وفاق گسترده ایجاد شود؛ امروز بیش از پیش به این وفاق نیاز داریم؛ پس از بحث هسته ای باید فضای کار بیشتر فراهم شود که یکی از آن مسایل، اراده ماست؛ بخش های فرهنگی و.... مشکلات بودجه ای دارند و از کمبود مالی رنج می برند؛ اگر ما بخواهیم مشکلات آموزش و پرورش و فرهنگ را حل کنیم، باید از همه فرصت ها استفاده کرد.

وی افزود: به همین توافق هسته ای نیز به دو شکل می توان نگاه کرد ؛اول اینکه این توافق را به درستی مورد بررسی قرار دهیم؛ رهبری فرمودند که مساله ای هسته ای نباید باعث انشقاق در کشور شود؛ نگاه دیگر این است که می توانیم از این دستاورد به عنوان یک فرصت برای پرش کشور استفاده کنیم و نباید این مساله باعث دو دستگی در کشور شود.

سخنرانی استاندار پیشین و جدید استان قم نیز از  دیگر بخش های این مراسم بود؛ پس از سخنرانی صالحی منش و صادقی، رحمانی فضلی، وزیر کشور درسخنانی به وضعیت خطیر کشور در سالهای اخیر و پیش رو اشاره کرد.

گفتنی است در پایان مراسم تجلیل از خدمات حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش و اعطای حکم استاندار جدید قم با حضور وزیر کشور و رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha