سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بانوان

مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد از پذیرش ۲۰طلبه سطح ۳حضوری برای مهرماه امسال در این مدرسه خبر داد.

خانم شهلا فاتحی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه علاوه بر پذیرش این میزان طلبه بصورت غیر حضوری نیز طلاب پذیرش خواهند شد گفت:هم اکنون ۴۷طلبه حضوری و ۷۰طلبه نیز بصورت غیر حضوری در رشته تخصصی تفسیر و علوم قرآنی در مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد به تحصیل مشغولند.

وی با اعلام اینکه با پذیرش سال تحصیلی جدید بصورت حضوری و غیرحضوری شمار طلاب این مدرسه به نزدیک ۱۵۰طلبه خواهد رسید افزود:۷مدرس نیز بصورت تمام و پاره وقت در این مدرسه به طلاب علوم حوزوی و قرآنی را آموزش می دهند.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد با اشاره به اینکه هم اکنون رشته تفسیر علوم قرآنی مکان مستقلی را برای طلاب ندارد بیان داشت:طلاب این رشته بصورت موقت در فضای مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد به تحصیل علوم حوزوی مشغول اند که امیدواریم با همت مسئولان مربوطه ساختمانی مستقل برای مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم اباد در رشته تفسیر علوم قرآنی احداث شود.

فاتحی ،با اشاره به اهمیت مدارس علمیه و تربیت طلاب گفت:امروزه مبلغان نقش بسزایی در تبلیغ علوم و معارف اسلامی در جامعه دارند به گونه ای که به جرات می توان اذعان کرد که نقش بی بدلیل مبلغان در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیز بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه طلاب این مدرسه بصورت تخصصی تفسیر و علوم قرآنی را فرا می گیرند خاطر نشان کرد:هم اکنون بسیاری از طلاب مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد بصورت مبلغ در مدارس ،دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ،مساجد ،حسینیه ها و دارالقرآن ها به تبلیغ معارف دین مبین اسلام مشغول هستند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت ایجاد یک ساختمان مستقل آموزشی برای طلاب رشته تفسیر علوم قرانی تصریح کرد:طلاب این مدرسه نیازمند فضای  فیزیکی و گسترده تحصیلی و همچنین سایر فضاها از جمله کتابخانه و سالن مطالعه هستند که امید می رود در این رابطه اقدامات لازم صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha