چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

استاد حوزه علمیه قم گفت: تجربه نشان داده که آمریکایی ها بدعهدی می کنند؛ لذا باید هوشیارانه مراقب عهد شکنی و زیاده خواهی آنان تا مرحله اجرای توافق باشیم و در این میان از اصول خود به هیچ وجه دست برنداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ‌ موسوی‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تقدیر از تلاش های دلسوزانه و پیگیرانه تیم مذاکره کننده هسته ای در وین، اظهار داشت: هیئت مذاکره کننده هسته ای ایران، در سایه عنایات الهی و حمایت های رهبری و مردم توانست پس از بیش از 20 ماه تلاش مداوم به توافق موسوم به سند برجام با کشورهای 1+5 دست یابد.

وی با اشاره به زیاده خواهی های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا در این مذاکرات، ابراز داشت: بنابر تأکیدات مقام معظم رهبری، مهم حفظ عزت و اقتدار ملی ما و صلابت نظام اسلامی در مذاکرات بود که انصافاً در این راستا تیم مذاکره کننده ما حرکتی شایسته داشته و تلاش آنان قابل تقدیر و ستایش است.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: این موفقیت ها به برکت پایداری و استقامت ملت، هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همچنین به برکت خون مطهر شهدا؛ به ویژه شهدای هسته ای حاصل شده و ما باید بکوشیم که این اتحاد و همدلی ملی همچنان حفظ و تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند نباید در کشور به اسم و بهانه توافق هسته ای دو دستگی و اختلاف ایجاد شود؛ بلکه باید مراقب ورود خدشه به وحدت ملی بود.

وی در پایان تأکید کرد: البته تجربه نشان داده که آمریکایی ها بدعهدی می کنند؛ لذا باید هوشیارانه مراقب عهد شکنی و زیاده خواهی آنان تا مرحله اجرای توافق بوده و در این میان از اصول خود به هیچ وجه دست برنداریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha