پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رضویه شهرستان سلسله لرستان از ساخت و توسعه این مدرسه در زمینی به مساحت مساحت۳هزار و ۴۰۰متر مربع، با ظرفیت ۲۰۰ طلبه خبر داد.

حجت الاسلام مسعود بابایی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به این که مدرسه علمیه رضویه شهرستان سلسله(الشتر) در سال 1390 در ساختمانی استیجاری فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: به همت امام جمعه شهرستان و همکاری مدیریت حوزه  علمیه استان لرستان، زمینی به مساحت ۳هزار و ۴۰۰متر مربع  برای احداث ساختمان این مدرسه تهیه شده و نقشه های ساخت نیز طراحی شده و به زودی عملیات ساخت آن شروع خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان سلسله با اعلام این که تاکنون عملیات گود برداری ساختمان این مدرسه انجام شده است، یادآور شد: مدرسه رضویه در دو طبقه و با ظرفیت بیش از ۲۰۰ طلبه خوابگاهی احداث خواهد شد.

وی همچنین از تحصیل 35 طلبه و پذیرش ۲۰طلبه جدید خبر داد و خاطر نشان کرد: به دلیل کمبود فضای فیزیکی، برخی از پذیرفته شدگان این مدرسه، به سایر مدارس علمیه استان انتقال داده می شوند.

وی با اشاره به فعالیت ۵ مدرس تمام و پاره وقت در مدرسه رضویه، خاطر نشان کرد: در تابستان امسال نیز مدرسه فعال است و طلاب می توانند با مراجعه به اساتید راهنما، امور تحصیلی و پژوهشی را انجام دهند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه همچنین با اشاره به اجرای برنامه های مناسبتی در این مدرسه، افزود:علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی، طلاب به فعالیت های ورزشی در رشته های فوتسال و شنا نیز می پردازند.

حجت الاسلام بابایی در پایان با اشاره به این که مهمترین مشکل طلاب نبود فضای مناسب تحصیلی است، خواستار تسریع در احداث ساختمان مناسب تحصیلی برای طلاب شهرستان سلسله شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha