جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه، علما و فضلای حوزه خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، ظهر امروز در این مراسم، با بیان این که حوزه های علمیه خواهران خوبی در سطح استان موجود است، گفت: حوزه های علمیه خواهران خوزستان، نقشی کلیدی در اصلاح و بهبود فعالیت های فرهنگی جامعه داشته و به همین دلیل باید شکرگزار خداوند متعال بود.

حجت الاسلام سلطانی، مدیر سابق حوزه علمیه خواهران خوزستان نیز با اشاره به فعالیت های انجام شده در دوران تصدی مدیریت حوزه خواهران استان، اظهار داشت: علاوه بر فعالیت های آموزشی که ویژه خواهران طلبه استان انجام می گرفت، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی برای فارق التحصیلان حوزوی نیز کردیم که خوشبختانه بازتاب خوبی در سطح استان و حتی کشور داشت.

وی با بیان این که هم اکنون ۳۳ حوزه علمیه خواهران در سطح استان فعالیت می کنند، افزود: تا قبل از دوران مدیریت بنده، ۲۷حوزه علمیه در سطح استان فعال بود اما پس از تصدی مدیریت حوزه های علمیه خواهران این تعداد افزایش یافته و به ۳۳حوزه رسید و إن شاءالله تا چند هفته آینده ۳حوزه دیگر به تعداد حوزه های علمیه استان اضافه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول ابراهیمیان، معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران، با اشاره به جایگاه حوزه خوزستان در کشور، اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، به جهت بالابودن سطح مدارس علمیه خوزستان، جایگاه ویژه ای را به این استان اختصاص داده و این مهم به دلیل فعالیت و حمایت های ویژه نماینده ولی فقیه در خوزستان از این حوزه است.

برپایه این گزارش، در پایان این آیین، آیت الله موسوی جزایری، با اهداء لوحی به حجت الاسلام سلطانی، از تلاش های وی قدر دانی کرد و حکم ریاست حجت الاسلام لویمی را نیز به وی اعطا کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha