جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلطانی مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ مدیر سابق حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: هم اکنون ۳۳ حوزه خواهران در سطح استان فعالیت می کنند و إنشاءالله تا چند هفته آینده ۳حوزه دیگر به تعداد حوزه های استان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، حجت الاسلام عبدالأمیر سلطانی، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران خوزستان، با اشاره به فعالیت های انجام شده در دوران تصدی مدیریت حوزه خواهران استان، اظهار داشت: علاوه بر فعالیت های آموزشی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی برای فارغ التحصیلان حوزوی نیز شده و خوشبختانه بازتاب خوبی در سطح استان و حتی کشور داشت است.

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران خوزستان به محورهای اصلی دوره های آموزشی و مهارت افزایی در ۲ سال اخیر پرداخت و افزود: قرآن، ادیان و فرق، سخنوری، کلاس داری، آموزش احکام و... محورهای اصلی دوره های انجام شده بود که این دوره ها همگی توسط نیروی انسانی و کادری خبره، برگزار شده بود.

وی از راه اندازی کانون فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران در اهواز خبرداد و گفت: بودجه حوزه خواهران بسیار ناچیز و اندک بوده و همین مسأله کار را برای توسعه و گسترش فعالیت ها سخت کرده است.

حجت الاسلام سلطانی با بیان این که هم اکنون ۳۳ حوزه علمیه خواهران در سطح استان فعالیت می کنند، ابراز داشت: تا قبل از دوران مدیریت بنده، ۲۷حوزه علمیه در سطح استان فعال بود اما پس از تصدی مدیریت حوزه های علمیه خواهران این تعداد افزایش یافته و به ۳۳حوزه رسید و إن شاءالله تا چند هفته آینده ۳حوزه دیگر به تعداد حوزه های استان اضافه خواهد شد.

مدیر سابق حوزه های علمیه خواهران خوزستان در پایان اظهار داشت: پیشنهاد می کنم برای ارتقاء فعالیت های فرهنگی استان، مدیر حوزه علمیه خواهران به عضویت شورای حوزه علمیه برادران در آید تا مسایل استان بررسی و راهکار های رفع مشکلات اتخاذ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha