پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رسول ابراهیمیان

حوزه/ معاون امور شهرستان های حوزه های علمیه خواهران، گفت: حوزه علمیه خواهران استان خوزستان از نظر تلاش در اجرای فعالیت های فرهنگی و اثرگذاری، رتبه نخست در کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، حجت الاسلام رسول ابراهیمیان، معاون امور شهرستان های حوزه های علمیه خواهران کشور، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه خوزستان در کشور، اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، به جهت بالابودن سطح مدارس علمیه خوزستان، جایگاه ویژه ای را به این استان اختصاص داده و این مهم به دلیل فعالیت و حمایت های ویژه نماینده ولی فقیه در خوزستان از این حوزه است.

وی با بیان این که حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان از نظر تعداد مدارس علمیه رتبه سوم در کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: این استان پس از تهران و اصفهان در جایگاه سوم قرار دارد.

حجت الاسلام ابراهیمیان، در ادامه با اشاره به فعالیت های فرهنگی حوزه های علمیه خواهران خوزستان، تصریح کرد: گسترش فعالیت های فرهنگی حوزه های علمیه خواهران این استان تا جایی ادامه یافته که جایگاه نخست در کشور را نصیب خود کرده و این افتخاری بزرگ برای خوزستان است.

معاون امور شهرستان های حوزه های علمیه خواهران کشور، با اشاره به علت تودیع حجت الاسلام سلطانی، اظهار داشت: با توجه به استعفای حجت الاسلام سلطانی به دلیل مشاغل تحصیلی و ادامه فعالیت های علمی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور بنا به پیشنهاد آیت الله موسوی جزایری، حجت الاسلام لویمی را به عنوان مدیر جدید حوزه خواهران خوزستان منصوب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha