چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محممد احمدی/مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌ خواهران

حوزه/ مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سطح چهار (دکتری) حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت ‌الاسلام محمد احمدی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی آینده دومین دوره مقطع تحصیلی سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران اجرا خواهد شد، اظهار داشت: تکمیل ظرفیت پذیرش داوطلبان ورود به مقطع تحصیلی سطح 4 مربوط به تمام موسسه‌های آموزش عالی سطح چهار بوده و داوطلبان در دو رشته «تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی» و «فقه و اصول با گرایش فقه خانواده» به تحصیل خواهند پرداخت.

وی با بیان این مطلب که مصاحبه علمی، یکی از مراحل پذیرش در مقطع تحصیلی سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران است، ابراز داشت: 24 مرداد ماه سال جاری، زمان انجام این مصاحبه بوده و مکان برگزاری آن متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان ساخت: در اعلام نتایج نهایی، طلابی که دانش آموختگی آنان در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران در سامانه آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نشده و یا مدرک سطح سه (کارشناسی ارشد) خود را تا 18 شهریورماه ارائه نکرده باشند، معرفی نخواهند شد.

حجت الاسلام احمدی در پایان گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://paziresh.whc.ir نتایج این آزمون را مشاهده بفرمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha