پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام کارگر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از اعلام نتایج آزمون سطح ۴ حوزه خواهران و موفقیت طلاب این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر با اعلام این خبر به خبرنگار «حوزه»، در یزد گفت: از سی و نه نفر شرکت کننده  استان یزد در آزمون سطح چهار حوزه های خواهران، 14نفر امتیاز لازم را جهت راهیابی به مرحله مصاحبه کسب کردند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: 10 نفر از قبول شدگان مرحله آزمون کتبی با گرایش تفسیر و علوم قرانی و چهار نفر نیز با گرایش فقه و اصول می باشند

وی در ادامه افزود:مرحله مصاحبه سطح چهار از نیمه شهریور ماه به صورت متمرکز در شهر مقدس قم برگزار می شود و منابع آن نیز  کتب درسی ویژه هر گرایش می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر ابراز افزود: در آینده نزدیک، ثبت نام ترم بهمن سطح چهار حوزه خواهران آغاز شود و برای موفقیت بیشتر شرکت کنندگان، برنامه ها و کلاس های تمهیدی برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد:داوطلبان گرایش فقه و اصول اگر در مرحله مصاحبه امتیاز لازم را کسب نمایند، اما تعداد دانش پژوهان جهت برگزاری کلاس درمهرماه به حد نصاب نرسد، حق آنان محفوظ خواهد بود و برای ترم بهمن ماه ذخیره می شوند.

*کسب رتبه اول کشوری رشته تفسیر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در ادامه گفت: پیرو اعلام نتایج سطح 4 حوزه خواهران،خانم  فرزانه اخلاقی موفق به کسب رتبه اول در رشته تفسیر تطبیقی شد و  با اهدای جایزه ای از سوی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی، رئیس جامعة المصطفی و موسس حوزه علمیه شهرستان میبد، مورد تجلیل قرار گرفت.

وی در پایان  یاد آورشد: کلاس های تمهیدی که از طرف مدرسه میبد قبل از آزمون برگزار شد، نقش مهمی در قبولی های این مدرسه داشته و این تجربه موفق قرار است در دیگرمدارس کشور اجراء شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha