جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر رهبری

حوزه/ اولین همایش «گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان آذربایجان‌شرقی» با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، اولین همایش «گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان آذربایجان‌شرقی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، پنجم مرداد ماه، در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

این همایش از سوی سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی و با هدف تحلیل و بررسی نقش رهبر معظم انقلاب در تعالی نظام و مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، در دو نوبت قبل و بعد از ظهر برگزار می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و همچنین دکتر صلاحی، رئیس اتحادیه دانشمندان جهان اسلام سخنرانان اصلی همایش خواهند بود.

در نوبت عصر این همایش همچنین مقالات علمی در موضوعات مختلف توسط اساتید ارائه خواهد شد و از روحانی مجاهد و بصیر آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

برپایه این گزارش، رونمایی از چند اثر علمی آیت الله مجتهد شبستری شامل کتاب ولایت فقیه، سبک زندگی و نگرشی بر تفسیر سوره های مبارکه حمد و اخلاص از دیگر برنامه های همایش اعلام شده است

حماسه هشتم دی 88 که با هدف مقابله با فتنه‌گران و با تدبیر آیت الله مجتهد شبستری صورت گرفت و مقدمه جاری شدن سیل خروشان ملت و حماسه 9دی شد از دیگر موضوعاتی است که در این همایش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha