جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله

حوزه/ شیخ یزبک گفت: اگر خواستار انتخاب رئیس جمهوری با روش لبنانی هستید که بتواند کشور را اداره کند و موضع گیری ها مقتدر داشته باشد و فساد و مفسدان را از بین ببرد باید به گفتگوی آرام روی بیاورید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله در مراسم سالگرد وفات هزاع نواف شریف سفیر لبنان در عراق از گروه های لبنانی خواست به خاطر منافع و مصالح و استقلال و سیادت لبنان به گفتگو روی بیاورند؛ چراکه ما دشمن هیچ کس نیستیم مگر دشمن اسرائیل.

وی خاطر نشان کرد کسانی که دست دوستی به سوی لبنان دراز کنند، ما نیز دست دوستی به سوی آنها دراز می کنیم، اما دستی که برای تجزیه به کشور به سوی آن دراز شود باید قطع شود.

یزبک در ادامه ضمن تاکید بر تلاش در جهت تامین منافع لبنان به جای تکبر نسبت به دیگران افزود: به سود همه ما است که به منافع داخلی خود و منافع لبنانی بیندیشیم که مردم آن با عزت و کرامت باشند و هیچ تبعیض و تفاوتی میان مردم و مناطق آن نباشد.

وی در ادامه خطاب به گروه های لبنانی گفت: اگر خواستار انتخاب رئیس جمهوری با روش لبنانی هستید که بتواند کشور را اداره کند و موضع گیری ها مقتدر داشته باشد و فساد و مفسدان را از بین ببرد باید به گفتگوی آرام روی بیاورید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha