پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید محمد واعظ موسوی

حوزه/عضو خبرگان رهبری با اشاره به استقبال گرم مردم تبریز از مباحث قرآنی، گفت: لازم است در سال های بعد، این اعزام با برنامه ریزی دقیق تر انجام شود؛ چراکه جامعه اقبال خوبی نسبت به قرآن کریم داشته و باید به نیاز مردم پاسخ داده شود.

 

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی شب گذشته در «مراسم تکریم مفسران قرآن کریم» که در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، آثار اعزام مبلغان مفسر قرآن کریم به 30 استان کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انجام اینگونه اعزام ها مورد نیاز جامعه بوده و باید با برنامه ریزی دقیق تر در سال های آینده انجام شود.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی برای بانوان مبلغه شهر تبریز در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: بررسی شبهات و پاسخ به سوالات آنان، یکی از نیازهایی است که این بزرگواران به آن احتیاج داشته و در این جلسات تلاش شد به اینگونه مباحث پرداخته شود.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: ارتقای سطح دانش و اطلاعات بانوان مبلغه، یکی از اهداف برگزاری این کارگاه ها بوده است؛ چراکه این بانوان با مخاطبانی روبرو هستند که نیاز جدی به مباحث دینی دارند.

این استاد حوزه با اشاره به استقبال گرم مردم تبریز از مباحث قرآنی، خاطرنشان ساخت: نیاز است در سال های بعد، این اعزام با برنامه ریزی بهتری انجام شود؛ چراکه جامعه اقبال خوبی نسبت به قرآن کریم داشته و باید به نیاز مردم پاسخ داده شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha