چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - خوزستان

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز با اشاره به شبهه پراکنی های دشمنان و معاندان نظام، تصریح کرد: اگر عده ای جاهل و خود فروخته به برخی انحرافات گرایش پیدا کنند، اهمیت آنچنانی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، امروز در جمع معتمدین و مسؤولان شهرستان شوش، اظهارداشت: مردم خوزستان از ولایت مدار ترین مردم این سرزمین بوده و همواره در مقابل انحرافات فکری دشمن همچون دژی مستحکم مقاومت کرده اند.

امام جمعه موقت اهواز، به برخی از شبهه پراکنی های دشمنان و معاندان نظام در خصوص مردم ولایت مدار خوزستان اشاره و تصریح کرد: با اطمینان اعلام می کنم که اکثریت مطلق مردم عرب خوزستان شیعه اهل بیت(ع) بوده و در این میان اگرعده ای جاهل و خود فروخته به برخی انحرافات گرایش پیدا کنند، اهمیت آنچنانی نداشته و نمی توان جمعیت انبوه عرب خوزستان را بدنام کرد.

وی با تأکید بر این که بذر تشیع در سرزمین خوزستان توسط مولای متقیان حضرت علی(ع) کاشته شده است، اظهار داشت: عمده طوایف عرب خوزستان از نوادگان اصحاب امیرالمؤمنین(ع) بوده و همین مسأله سبب بیمه شدن آنها در برابر هجمه ها و توطئه های زمانه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، در ادامه افزود: تشیع در خوزستان اصیل بوده و همین اصالت سبب شده که این ملت غیور «مضیف» های خود را به حسینیه های اهل بیت(ع) تبدیل کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان سخنان خود، با اشاره به رشادت های مردم خوزستان در پیش تا پس از انقلاب اسلامی ایران، ابراز داشت: مردم عرب خوزستان بیش از هر قومیت دیگری در راه پاسداری از انقلاب اسلامی فداکاری کرده و این مهم نشان از علاقمندی وافر آنان به جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha