چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
منادیان توحید

حوزه/ ائمه جمعه خوزستان در نامه ای به رهبر معظم انقلاب، از خدمات و تلاش های آیت الله موسوی جزایری تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ««حوزه» در اهواز، ائمه جمعه استان خوزستان، امروز در پایان گردهمایی بزرگ منادیان توحید، در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از تلاش ها و خدمات گرانقدر آیت الله موسوی جزایری تقدیر و تشکر کردند.

متن این نامه که از سوی حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در این گردهمایی قرائت شد، بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و مرجع گرانقدرعالم تشیع حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)

با اهدای سلام و تحیات و آرزوی طول عمر با عزت، صحت و سلامتی

احتراما از آنجایی که انقلاب مقدس اسلامی مردم شریف ایران بر فرهنگ دینی استوار بوده و میوه نهال با ارزش تفکر نورانی قرآن و مکتب اهل بیت(ع) می باشد، قطعا روحانیت متعهد و پارسا و پاکباخته ای که مرزبان این تفکر می باشند، مهم ترین نقش را ایفا می کنند.

عالمان دینی هدایت پرافتخار مکتب وحی را بر دوش می کشند و با بیان و تبلیغ خود تشنگان را از زمزم ولایت سیراب می سازند، خصوصا در عصر حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) که عصر حرکت و بیداری و رهایی از افکار ظلمانی و منحرف و نجات از یوغ سلطه بیگانگان ضد دین می باشد.

یکی از مصادیق کامل این سلسله جلیله، شخصیت گرانمایه ای است که نزدیک به نیم قرن است، خوزستان عزیز که دین خود را به اسلام ادا کرد و مردم شریف این دیار قهرمان پرور و دروازه تشیع از وجود پر برکت وی بهره مند شده و می شود، حضرت آیت الله حاج سید محمد علی موسوی جزایری (دامت برکاته) نماینده مکرم حضرت عالی در استان است که در هدایت حرکت مردمی قبل از انقلاب، دفع شرور اشرار بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس و پس از آن تا به امروز در دفاع از ارزش های دین و انقلاب و خط ولایت پیشگاه همه فرزندان مدافع حریم اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بوده و می باشد.

ایشان در تربیت نفوس و هدایت جامعه و تاسیس حوزه های علمیه استان و پرورش روحانیون و طلاب فراوان و ایجاد اتحاد و همدلی و همزبانی ریشه دار بین مسئولین مردم و همه طوایف متکثر استان خوزستان سر از پا نشناخته و قریب به ۳۵ سال است که در سنگر دشمن شکن و وحدت آفرین نماز جمعه اهواز نور افشانی می کند.

ما ائمه جمعه استان خوزستان اولا شکر این نعمت را به درگاه منان سبحان به جای می آوریم و ثانیا مراتب تقدیر خود از نماینده مکرم حضرت عالی در استان و امام جمعه معزز اهواز، حضرت آیت الله موسوی جزایری را اعلام می نماییم و از خداوند بزرگ می خواهیم توفیق خدمت به اسلام و انقلاب و سنگر نماز جمعه را در زیر سایه پر افتخار حضرت عالی و نماینده محترماتان در استان خوزستان به ما عنایت فرماید.

سایه پر مهرتان بر سر امت اسلامی مستدام باد

والسلام علیکم و رحمة الله

ائمه جمعه استان خوزستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha