شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس دفتر رهبری در تبریز

حوزه/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به درخواست مردم تبریز مبنی بر سفر مجدد رهبری به آذربایجان شرقی، گفت: مردم تبریز مجدانه این درخواست را مطرح کردند و بنده هم این پیام را خدمت حضرت آقا خواهم رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی که یک شنبه برای شرکت و سخنرانی در نخستین همایش گرامیداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی وارد تبریز شده بود، شامگاه سه شنبه، تبریز را به مقصد تهران ترک کرد.

وی پس از شرکت در این همایش، با ائمه جمعه استان دیداری کوتاه داشت که در آن به ارائه نکاتی در خصوص لزوم اخلاق سیاسی در برخورد ها و منابر پرداخت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، آذربایجان را "سَر ایران" توصیف کرده اند، گفت: این ویژگی به خاطر بصیرت، ایمان و ولایتمداری آذربایجان است، چرا که مردم غیور این خطه در تمامی صحنه های حساس با حضور خود مشت محکمی به دهان استکبار زده اند و این بسیار مهم است.

وی همچنین عصر دیروز به همراه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، از بخش های مختلف مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز بازدید کرد و گفت: این بنای بزرگ از برکات وجودی آیت الله مجتهد شبستری است و در جای خود یکی از معماری های کم نظیر ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در پاویون فرودگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزای «حوزه» در تبریز، گفت: سلام گرم و صمیمی حضرت آقا را خدمت مردم شریف آذربایجان رساندم و عرض ارادت کردم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به درخواست مردم تبریز مبنی بر سفر مجدد رهبری به آذربایجان شرقی، گفت: مردم تبریز مجدانه این درخواست را مطرح کردند و بنده هم این پیام را خدمت حضرت آقا خواهم رساند.

وی با ابراز خرسندی از همایش گرامیداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی که با تجلیل و رونمایی از آثار آیت الله مجتهد شبستری همراه بود، گفت: وجود ایشان برای تبریز برکت بزرگی محسوب می شود و باید قدر این نعمت دانسته شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 0
    نخستین همایش گرامیداشت سالروز ... !!!!!!!!!!