جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 355375
۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
حجت الاسلام حسین محمودی مدیرکل ارشاد قم

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، دهم مردادماه سال جاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد قم برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسین محمودی از برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبرداد و گفت: این مراسم که با حضور «معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «معاون حقوقی و پارلمانی» و «مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، مدیران، مسئولان استانی و همچنین جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد، از زحمات حجتالاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه تکریم  و مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی میشود.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، روز شنبه 10 مردادماه ساعت 10 صبح در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 برگزار خواهد شد.

محمودی ابراز داشت: از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد، حجتالاسلام و المسلمین دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به عنوان مدیرکل جدید قم انتخاب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha