چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مجتبی طاهری خرم آبادی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: جدای از موضوع مذاکرات و سیاست خارجی، اهتمام ویژه به تقویت اقتصاد کشور در داخل، از ضروریات بوده و باید بکوشیم با جدیت، برنامه ریزی، مجاهدت و خستگی ناپذیری، اقتصاد کشور را به معنای واقعی، ملی و مستقل نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری خرم آبادی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با تقدیر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای در توافق ایران با 1+5، اظهار داشت: جدای از موضوع مذاکرات و سیاست خارجی، اهتمام ویژه به تقویت اقتصاد کشور در داخل، از ضروریات بوده و باید بکوشیم با جدیت، برنامه ریزی، مجاهدت و خستگی ناپذیری، اقتصاد کشور را به معنای واقعی، ملی و مستقل نماییم.

*با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، کشور را در برابر فشار دشمن مقاوم سازیم

وی ابراز داشت: با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توانیم تا حد ممکن، وابستگی اقتصادی به نفت و منابع انرژی تجدیدناپذیر را کاهش داده و به وسیله آن، کشور را در برابر فشارهای دشمنان؛ حتی پس از لغو تحریم ها، مقاوم سازیم.

عضو خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان ساخت: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برنامه نام گذاری سال، راه غلبه بر مشکلات و دست یابی به اهداف متعالی در کشور، تحکیم وحدت ملی و تقویت همدلی و همزبانی است که در این راستا دولت و ملت باید دست به دست هم داده و میهن اسلامی را آباد نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha