پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایزدپناه ارشاد قم

حوزه/ مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد قم با ابراز گلایه از برخی نیروهای تحمیلی به این اداره کل، گفت: باید سعی شود از مدیران لایق و توانمند برای پیشبرد اهداف و برنامه ها استفاده کرد؛ نه اینکه با تحمیل نیرو، موجبات جدایی نیروهای کارآمد را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ایزدپناه صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم متدین قم، خدمت به حضرت ولی عصر(عج) و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بوده و از با ارزش ترین خدمات است.

وی ابراز داشت: امیدواریم مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد قم بتواند در راستای تحقق سیاست های کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گام برداشته و اهداف وزیر ارشاد را محقق سازد.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد قم خاطرنشان ساخت: در مدت 15 ماهه که مسئولیت این اداره کل را داشتم، فعالیت ها و برنامه های خوبی صورت پذیرفته و تا حدودی توانستیم قم را به عنوان قطب فرهنگی کشور معرفی کنیم که از جمله آن برنامه ها، استفاده از توانایی بالفعل و بالقوه مسئولان حوزه علمیه قم و اعضای جامعه مدرسین بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه تصریح کرد: حوزه های علمیه می توانند نقش موثری در بهینه سازی فضای فرهنگی کشور و همچنین تقویت آن ایفا کنند و این اداره کل، به خوبی توانسته از این نهاد فرهنگی در این عرصه استفاده نماید.

وی در پایان با ابراز گلایه از برخی نیروهای تحمیلی به این اداره کل، بیان داشت: باید سعی شود از مدیران لایق و توانمند برای پیشبرد اهداف و برنامه ها استفاده کرد؛ نه اینکه با تحمیل نیرو، موجبات جدایی نیروهای کارآمد را فراهم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha