جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره بروز خلاقیت ها، ابتکارات و نوآوری های نسل پویای انقلاب، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی استقلال علمی نیز برای کشور به وجود آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار کارکنان جهاد دانشگاهی استان لرستان، با اشاره به این که جهاد دانشگاهی نهادی برخاسته از بطن انقلاب است، ابراز داشت: جهاد این نهاد مرکزی برای تبلور فعالیت های علمی و فرهنگی فرزندان این مرزو بوم است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در تولید علم و توسعه صنعت و فرهنگ و همچنین نیروی انسانی متخصص، بیان داشت: این نهاد زمینه ساز بروز خلاقیت ها، ابتکارات و نوآوری های نسل پویای انقلاب است.

وی با اشاره به این که جهاد دانشگاهی به منزله پلی میان تولید علم و عمل است، خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی استقلال علمی نیز برای کشور به وجود آمد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به این که جهاد دانشگاهی در پیشرفت و استقلال علمی کشور تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: امروز این نهاد با در اختیار داشتن نیروهای جوان و فعال و متخصص، بخشی از نیازهای علمی و فرهنگی کشور را مرتفع کرده و باید فعالیت ها و اقدامات خود را بر روی نیروی انسانی و همچنین منابع مالی بیشتر متمرکز کند تا بازدهی بالایی داشته باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha