پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌‌الاسلام حکیم الهی

حوزه/ معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی با اشاره به نوبنيادي تشيع در بسياري از كشورها، گفت: بر اين اساس مكتب تشيع با مشکلات زیادی مواجه است و به همين دليل بايد برای تعامل با مذاهب دیگر، راهکارهایی اندیشید.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حکیم الهی صبح امروز در نهمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان المصطفی که در ساختمان مرکزی جامعه المصطفی برگزار شد، با اشاره به موافقت 68 درصدي نمايندگان المصطفي با برگزاري اين اجلاس،‌ اظهار داشت: اين اجلاس  طي سه‌ روز برگزار و كارگروه ها به بررسي موضوعات نشست‌ها خواهند پرداخت.

وي ابراز داشت: اين اجلاسيه با موضوع «جامعه‌المصطفی و افق‌های فراروي»، «جایگاه مکتب اهل‌بیت(ع)» و «نحوه تعامل با برادران اهل سنت» برگزار مي شود.

معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی با اشاره به نوبنيادي تشيع در بسياري از كشورها، ابراز داشت: بر اين اساس مكتب تشيع با مشکلات زیادی مواجه است و به همين دليل بايد برای تعامل با مذاهب دیگر، راه کارهایی اندیشید.

حجت الاسلام والمسلمین حکیم الهی با بيان اينكه در روز سوم اين اجلاس مباحث آزاد و دیدگاه‌های نمایندگان مطرح خواهد شد، گفت: دکتر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات، حجت‌الاسلام والمسلمین اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و حجت الاسلام والمسلمين قمي معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری از مهمانان اين اجلاس می باشند.

وي در پايان با اشاره به مصوبات اجلاس هشتم، گفت: بسياري از 16 مصوبه خاص اجلاسيه گذشته اجرايي شده است.

انتهاي پيام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha