شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نور محمد زارعی - سفیران هدایت بیرجند

حوزه/ مسئول آموزش مدرسه علمیه سفیران هدایت معصومیه(س) بیرجند از آغاز دوره تثبیتی یک ماهه داوطلبان تحصیل در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به برگزاری دوره تثبتی این مدرسه، اظهار کرد: دوره تثبیتی طلاب جدیدالورود از امروز 11مرداد ماه با برگزاری کلاس های آموزشی آغاز و به مدت 30 روز ادامه خواهد داشت.

وی، آزمون دوره تثبیتی را آخرین مرحله از جذب طلاب ورودی سال 95- 94 اعلام کرد و گفت: 47 نفر از مجموع 70 نفر قبول شدگان آزمون کتبی، در مصاحبه قبول شدند و این افراد در دوره تثبیتی شرکت دارند.

مسئول آموزش مدرسه علمیه سفیران هدایت معصومیه(س) بیرجند ادامه داد: داوطلبان در یک ماه دوره اختبار و تثبیت، با قرار گرفتن در محیط حوزوی، خود را نسبت به شرایط و سختی های طلبگی می سنجند و این بهترین موقعیت برای سنجش آنان نیز می باشد.

وی، به برگزاری کلاس های عقاید، احکام، اخلاق، قرآن و تشریح قوانین سفیران در دوره تثبیتی اشاره کرد و افزود: کسانی که در آزمون آخر دوره ، نمره قبولی را کسب کنند، می توانند در سال تحصیلی 95-94 به عنوان طلبه به تحصیل علوم دینی بپردازند.

حجت الاسلام زارع، در پایان، زمان شروع سال جدید تحصیلی را برای طلاب سال گذشته مدرسه سفیران هدایت بیرجند 8 شهریور ماه اعلام کرد و ابراز داشت: کلاس های طلاب جدید الورود نیز 15 شهریور آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha