جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: حمایت از جوانان، وظیفه دولت و مسئولین است؛ نه اینکه در مقابل توانایی آنان که با از خودگذشتگی در حال فعالیت هستند، سنگ اندازی کرده و راه های ترقی و پیشرفت آنان را ببندند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له پیش از ظهر امروز در دیدار اعضاء جهاد دانشگاهی قم به شعار «ما می توانیم» اشاره کردند و گفتند: این شعار بیانگر این حقیقت هست که جوانان متدین ایران اسلامی از هر لحاظ بر جوانان اروپایی برتری دارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب با بیان این شعار، به جوانان کشور فرمودند که شما به خوبی می توانید بر نادرستی ها و مشکلات غلبه کنید؛ اما آنچه که بیش از همه به آن نیازمند هستید، اراده، قدرت، اعتماد به نفس و تکیه به توانایی خود است و حقیقتا جوانان با تکیه به این شعار توانستند قله های علمی دنیا را فتح کنند.

ایشان ابراز داشتند: نمونه بارز این توانایی و اعتماد به نفس، شکافتن اتم و رسیدن به دانش هسته ای است.

این استاد برجسته حوزه ادامه دادند: جوانان ثابت کرده اند که می توان با تکیه بر ایمان، اراده قوی و اعتماد به توانایی داخل کشور، شعار «ما می توانیم» را در بدترین شرائط نیز محقق ساخت.

معظم له خاطرنشان ساختند: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی، جوانان این سرزمین توانستند پیشرفت قابل ملاحظه ای در تمام مراحل علمی دنیا داشته باشند و این امر تنها با اعتماد، باور و یقین به توانایی داخلی به دست آمده و اگر نبود این اعتماد به نفس، هرگز نمی توانستیم به این مراحل و درجات برسیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: حمایت از جوانان، وظیفه دولت و مسئولین است؛ نه اینکه در مقابل توانایی آنان که با از خودگذشتگی در حال فعالیت هستند، سنگ اندازی کرده و راه های ترقی و پیشرفت آنان را ببندند.

 انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha