شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یوسف الناصری در دیدار با آیت الله نابلسی

حوزه/ اوضاع عراق به برکت فداکاری های نیروهای امنیتی و بسیجی رو به بهبود است و این نیروها هنوز باید به ماموریت خود ادامه دهند تا عراق یکپارچه و متحد مانده و به طور کامل از تروریست ها پاکسازی شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ یوسف الناصری دبیرکل شورای علمای عراق و شیخ جواد الخالصی با آیت الله عفیف النابلسی دیدار کردند.

آیت الله نابلسی پس از این دیدار گفت: اوضاع عراق به برکت فداکاری های نیروهای امنیتی و بسیجی رو به بهبود است و این نیروها هنوز باید به ماموریت خود ادامه دهند تا عراق یکپارچه و متحد مانده و به طور کامل از تروریست ها پاکسازی شود، زیرا قدر عراق از قدرت سایر کشورهای عربی است.

ایشان افزود: کسانی که به دنبال محو مساله فلسطین هستند برای تخریب و نابودی ارتش های عربی و جوامع عربی توطئه می کنند تا دیگر کسی باقی نماند که سیاست های نژاد پرستانه اسرائیل را محکوم کند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع کند و از آنها حمایت کند، زیرا عرب ها و کشورهای آنها این روزها مشغول اوضاع داخلی و فتنه و فقر جوامع خود هستند.

آیت الله نابلسی گفت: توجه مسلمانان باید به سوی فلسطین باشد، زیرا رژیم اسرائیل اساس و مرکز شرارت و فساد است و ما اگر همه با هم متحد شویم، دراین صورت اهل منطقه احساس امنیت و آرامش خواهند کرد و صلح و برادری در منطقه حاکم می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha