جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گروه قرآنی بحرینی

حوزه/ سید حبل المتین در سخنان خود خطاب به گروه بحرینی گفت: یکی از ویژگی های قرآن کریم، زنده بودن آن در هر زمان و مکان است و ادله محکم و داستان های قرآن به مفاهیم آن طراوت و شیرینی می بخشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از مرکز قرآنی "الذکر الحکیم" کشور بحرین به زیارت حرم امیرالمؤمنین(ع) مشرف شدند و با سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی دیدار کردند.

تولیت آستان مقدس علوی در این دیدار بر اهمیت آموزش و فرهنگ سازی عمومی بر اساس مفاهیم اخلاقی و مبانی قرآنی تاکید کرد و افزود: این مفاهیم مطابق مفاهیم و مبانی اهل بیت(ع) می باشد.

سید حبل المتین در سخنان خود خطاب به گروه بحرینی گفت: یکی از ویژگی های قرآن کریم، زنده بودن آن در هر زمان و مکان است و ادله محکم و داستان های قرآن به مفاهیم آن طراوت و شیرینی می بخشد و شایسته است این مفاهیم و مبانی در جان و دل اعضای مؤسسات قرآنی و تمام افراد جامعه ریشه بدواند.

از سوی دیگر علی طریف، رئیس مرکز قرآنی الذکر الحکیم از استقبال گرم و صمیمانه تولید آستان مقدس علوی و حمایت های وی از مراکز و مؤسسات قرآنی تقدیر و تشکر کرد و لوح یادبودی به همراه برخی از کتاب های مرکز قرآنی الذکر الحکیم را به تولیت آستان مقدس علوی اهدا کرد.

 

کلمات کلیدی: سید نزار هاشم، آستان مقدس علوی، مؤسسه الذکر الحکیم بحرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha