پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ معظم له یکی از بهترین عبادات را خدمت به خلق خدا دانستندزو اظهارداشتند:کسانی برای مجلس شورای اسلامی نامزد شوندکه واقعا قصد خدمت به مردم را دارند و باید خیلی دقت کرد که با اعمال خود شادی دشمنان را فراهم نکنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له امروز در دیدار با حاجی نماینده مردم برخوار و شاهین شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، با بیان اینکه هدف از خلقت انسان جزطاعت و عبادت خدای متعال نبوده و هر چه غیر از این باشد باطل است،گفتند: خدای متعال راه به سعادت رسیدن بشر را تنها از این طریق معرفی کرده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه بهترین خدمت، خدمت به خلق و بالاترین و ارزشمند ترین رضایت ها، رضایت خدا است، افزودند:  بشر بایدبه گونه ای در دنیا و در نظام هستی آفرینش حرکت کند که خدای متعال از او راضی و خشنود باشد و متأسفانه این موضوعی است که خیلی افراد  از آن غافل مانده اند.

ایشان با بیان این مطلب که حضرت حق رضایت خود را در رضایت مردم قرار داده است، اظهار داشتند: این موضوع بسیار پر اهمیتی در روایات و در سیره معصومین(ع) می باشد و نیاز به توجه بیشتری دارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه خاطر نشان کردند:یکی از بهترین عبادات ،خدمت به خلق خداست وکسانی برای مجلس شورای اسلامی نامزد شوندکه واقعا قصد خدمت به مردم را دارند و باید خیلی دقت کرد که با اعمال خود شادی دشمنان را فراهم نکنیم.

 معظم له به روایتی از معصوم(ع) که فرموده «بهترین گفتار، رفتار و اعمال خود انسان است» اشاره کردند و گفتند: اعمال بشر در طول تاریخ بیانگر شخصیت آدمی بوده است.

 ایشان با بیان اینکه مقدس ترین و با ارزش ترین خدمت ها، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشتند: دولتمردان و همه مسؤلین نظام اگر این موضوع را در طول روز سرلوحه فعالیت های خود قرار بدهند، قطعا تمام تلاش خود را برای اعتلای پرچم مقدس این کشور وسربلندی آب و خاک آن بکارخواهند بست.

 انتهای پیام:40/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha