پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 355868
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
 خبرنگار

حوزه/ امام جمعه مسجد سلیمان عنوان کرد: خبرنگار هر چه معقول‌تر، پرشورتر و مردمی تر کار کند، محبوبیت و مقبولیت وی نزد مردم بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام محمد صادق امینی امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خوزستان، با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار، ابراز داشت: خبرنگار متعهد می‌تواند نوید آینده‌ای روشن را برای کشور به ارمغان بیاورد، چرا که انعکاس درخواست‌ها و مشکلات جامعه عامل مهمی برای بهبود شرایط مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی افزود: خبرنگار باید همان‌گونه که مشکلات را بیان می کند، راهکار هم ارائه دهد و البته با جدیت مسائل را تا رسین به نتیجه پیگیری نماید؛ لذا خبرنگار در خصوص حل مشکلات مردم نقشی ارزنده و تأثیرگذار داشته و به غیر از یک خبرنگار، کسی نمی تواند این نقش را به خوبی ادا کند.

امام جمعه مسجد سلیمان، با تأکید برلزوم بر لزوم دقت خبرنگاران در عرصه فعالیت خود خاطرنشان ساخت: خبرنگار هر چه معقول تر، پرشورتر و مردمی تر کار کند، محبوبیت و مقبولیت وی نزد مردم بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام امینی، با اشاره به نقش رسانه در فرهنگ سازی عمومی، اظهار داشت: خبرنگاران با نفوذ قلمهایشان در میان مردم نقش مهمی در فرهنگ سازی ایفا می‌کنند، از این رو باید با اتحاد و همدلی در راستای اشاعه فرهنگ صحیح و برطرف نمودن مشکلات جامعه قدم بردارند.

 وی در پایان  این روز ارزشمند را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان تبریک گفت و عنوان کرد: همه ما باید پیرو راه شهیدان باشیم و شهید صارمی که به‌مناسبت شهادت وی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به‌عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرده اند؛ به‌عنوان یکی از اسوه های عرصه خبر باید مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha