جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید علی فضل الله

حوزه/ سید فضل الله از سکوت بین المللی و عربی و اسلامی در برابر جنایت های صهیونیست ها نسبت به ملت فلسطین انتقاد کرد و از ملت های عربی و اسلامی خواست به یاری ملت فلسطین بشتابند و ابزار لازم برای مقاومت و ایستادگی آنها را فراهم کنند تا بتوانند در برابر صهیونیست ها بایستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید علی فضل الله با صدور بیانیه ای اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه صهیونیست ها در حق مردم فلسطین را محکوم کرد و افزود: سوزاندن، کشتار، شکنجه و آواره ساختن مردم و کندن درخت ها و مصادره زمین ها و اهانت به مقدسات مردم به ویژه در مسجد الاقصی جنایت های جنگی سازمان یافته است که توسط صهیونیست ها انجام می شود.

وی افزود: اینها جنایت هایی است که در حق خانواده ها و کودکانی انجام می شود که در خانه های خود هستند و به بخشی جداناشدنی از جنایت های صهیونیست ها تبدیل شده که یکی از این جنایت ها نیز آواره ساختن ملت فلسطین  و یهودی سازی فلسطین است.

سید فضل الله از سکوت بین المللی و عربی و اسلامی در برابر جنایت های صهیونیست ها نسبت به ملت فلسطین انتقاد کرد و از ملت های عربی و اسلامی خواست به یاری فلسطین بشتابند و در زمینه های مختلف از این کشور و ملت آن حمایت کنند تا فلسطین همواره به عنوان مساله اصلی امت اسلام باقی بماند.

وی افزود: البته فقط محکوم ساختن این جنایت ها کافی نیست و باید در این زمینه گام عملی برداشته شود و مسلمانان با تمام امکانات خود به داد مردم مظلوم فلسطین برسند و ابزار لازم برای مقاومت و ایستادگی آنها را فراهم کنند تا بتوانند در برابر این نسل کسی و یهودی سازی بایستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha