پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی عباسی - مدیر حوزه قزوین

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی در دنیای ارتباطات از خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، به مناسبت روز خبرنگار وشهادت محمود صارمی در جمع طلاب مدارس علمیه استان ضمن تبریک این روز گفت:  خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازانی برای اعتلای اسلام هستند که در خط مقدم جنگ نرم با دشمنان حرکت می کنند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران وظیفه اطلاع رسانی شفاف در جامعه را بر عهده داشته، در همین راستا آن چیزی که برای خبرنگاران واصحاب رسانه اهمیت دارد این است که بتوانند به موقع اخبار را در اختیار مردم قرار دهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: خبرنگاران جامعه ما باید وضعیت سخت و طاقت فرسای مستضعفان دنیا را به اطلاع همه مردم  برسانند تا با فشاری که به مستکبران از این راه وارد می شود ، ظلم و جنایت ها کاهش یابد .

وی به اهمیت کار خبرنگاری اشاره کرد و بیان داشت: خبرنگاری کاری سخت و مشقت بار است و شما در طول این چند سال می بینید که بسیاری از خبرنگاران ما در صحنه های مختلف به در جه رفیع شهادت نائل آمده اند و نمونه آن  شهید محمود صارمی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha