پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 355967
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
نشاط معنوی

حوزه/ مسئول طرح نشاط معنوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از فعالیت ۶۰ روحانی، مبلغ و مربی تربیتی در ۱۷ امامزاده در طرح تابستانه امسال خبر داد.

به گزارش خبر گزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام سید محمد حسن مدرس،  پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه طرح تابستانی که با عنوان«نشاط معنوی» در مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، به خبرنگار خبر گزاری «حوزه» گفت: امسال چهارمین سال است که این طرح در 17 امامزاده و بقعه مبارکه در سطح استان به اجرا در می‌آید.

وی افزود: اداره اوقاف در طول سال، برنامه‌های متنوعی مانند طرح تابستانه در قالب (نشاط معنوی) و طرح آرامش بهاری را در امامزادگان برگزار می‌کند که تا کنون مورد استقبال  قرار گرفته است.

حجت الاسلام مدرسی خاطر نشان کرد: در طرح تابستانه موضوعاتی مانند مباحث معارفی، احکام، ورزش و کارگاه ها در قالب کلاس و  درطرح عید آرامش بهاری هم مباحث معارفی، قرآن و به صورت غرفه به اجرا در می‌آید و همین امر موجب جذابیت  طرح شده و بسیاری از جوانان را به سمت خود کشیده است.

مسئول طرح نشاط معنوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم اظهار داشت: در طرح امسال 2 هزار و 200 دانش آموز 17 و 18 سال پسر و دختر و 60 مربی و روحانی در 17 امام زاده فعالیت داشتند و در طی 50 روز به اجرای برنامه پرداختند.

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha