شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صمد ناصری - تبریز

حوزه / مدیر مدرسه ولیعصر(عج) تبریز، با بیان اینکه بصیرت افزایی و پشتیبانی از ولایت فقیه از جمله شاخصه های طلبه تراز انقلاب است، گفت: طلاب باید با توجه به فرامین مقام معظم رهبری قدم برداشته و آن مطالباتی که متوجه حوزه و روحانیت است را پیگیری و به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام صمد ناصری در جمع طلاب جدید الورود مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه این مدرسه میزبان 150نفر از طلاب جدیدالورود است که در حال تکمیل دوره تثبیت و اختبار هستند، گفت: این افراد پس از تکمیل پذیرش، در مدارس علمیه تبریز مستقر خواهند شد تا از سال تحصیلی جدید مشغول به تدریس و فعالیت های پژوهشی شوند.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت تحصیلی و معنوی متقاضیان تحصیل در علوم دینی، گفت: این متقاضیان در این فرصت محدود ثابت کردند که اهل علم و دیانت هستند. در بین این افراد هستند کسانی که نماز شبشان قضا نمی شود و دارای فضایل اخلاقی و معنوی بی شماری هستند و ان شاالله که مقدمات پیشرفت علمی و معنوی آن ها فراهم شود.

مدیر مدرسه ولیعصر(عج) تبریز گفت: سرباز امام عصر(عج) شدن توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود، این فرصت را با ید مغتنم شمرد و با جدیت و پشتکار پله های ترقی را طی کرد.

وی افزود: انچه از طلاب گرامی انتظار می رود، تهذیب، خودسازی و تعلیم علوم حوزوی است تا در آینده تبدیل به عالمی تاثیرگذار شوند.

حجت الاسلام ناصری افزود: طلاب باید با مجهز شدن به سلاح علم، تقوا و بصیرت پا به میدان نبرد جنگ نرم گذاشته و به شبهاتی که دشمنان این مرز و بوم به صورت گسترده پخش می کنند جواب دهند.

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی و پشتیبانی از ولایت فقیه از جمله شاخصه های طلبه تراز انقلاب است، گفت: طلاب عزیز باید با توجه به فرامین مقام معظم رهبری قدم برداشته و آن مطالباتی که متوجه حوزه و روحانیت است را پیگیری و به نتیجه برسانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha