چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ نعیم حسن

حوزه/ شیخ عقل دروزی های لبنان از نیروها و احزاب سیاسی خواست از وارد کردن نیروها و دستگاه امنیتی به درگیری ها و بازی های خود پرهیز کنند و از نیروهای امنیتی حمایت کنند به ویژه در این روزها که لبنان با چالش های سخت و دشواری روبرو شده و کشور از مشکلات مختلفی در مدیریت و مؤسسات خود رنج می برد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ نعیم حسن، سرهنگ جوزف حلو از فرماندهان نیروهای امنیتی لبنان با شیخ نعیم حسن، شیخ عقل دروزی های لبنان دیدار کرد. در این دیدار شیخ علی زین الدین رئیس مؤسسه العرفان التوحیدیة نیز حضور داشت و درباره تحولات لبنان بحث و گفتگو شد.

شیخ نعیم حسن در این دیدار از تلاش و مجاهدت نیروهای امنیتی داخلی در کنار ارتش لبنان برای حفظ امنیت و ثبات لبنان و حمایت از شهروندان و پیگیری و تعقیب جنایتکاران و مجرمان تجلیل کرد و گفت: نیروهای امنیتی در روزهای اخیر به دستاوردهای بزرگی رسیده اند.

شیخ عقل دروزی های لبنان از نیروها و احزاب سیاسی نیز خواست از وارد کردن نیروها و دستگاه امنیتی به درگیری ها و بازی های خود پرهیز کنند و از نیروهای امنیتی حمایت کنند به ویژه در این روزها که لبنان با چالش های سخت و دشواری روبرو شده و کشور از مشکلات مختلفی در مدیریت و مؤسسات خود رنج می برد که در چنین شرایطی همه باید برای تقویت نیروهای امنیتی تلاش کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha