جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان

حوزه/ مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران نتایج نهایی آزمون سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت‌الاسلام محمد احمدی با بیان این مطلب  اظهار کرد: این نتایج از طریق پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir اعلام شده است و داوطلبان از این طریق می‌توانند از قبولی نهایی خود در پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران مطلع شوند.

وی با بیان اینکه اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان حوزه‌های علمیه با همکاری مدارس علمیه انجام شده است، اضافه کرد: مدارس علمیه نقش اصلی را در فرایند پذیرش داوطلبان داشته‌اند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران علاوه بر پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir با ارسال کد ملی خود به سامانه پیام کوتاه 30002144 می‌توانند از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه امکان ثبت اعتراض داوطلبان از طریق همین پایگاه اینترنتی وجود دارد، یادآور شد: پاسخ اعتراض داوطلبان از سوی مدارس علمیه در سامانه به ثبت می‌رسد و داوطلبان می‌توانند آن را مشاهده کنند.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه داوطلبان پذیرفته شده باید از فردا اول تا 12 شهریور ماه به منظور ثبت نام به مدارس علمیه خود مراجعه کنند، افزود: مدارک مورد نیاز به منظور ثبت نام نهایی دو قطعه عکس، تصویر تمام صفحات شناسنامه، گواهی اتمام تحصیلات، رضایت نامه پدر برای داوطلبان مجرد و همسر برای داوطلبان متاهل و ارائه گواهی امتیازات خاص است.

وی یادآور شد: از چند سال قبل پذیرش داوطلبان در مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران بدون آزمون ورودی و بر اساس مصاحبه اخلاقی رفتاری و امتیاز علمی به دست آمده از معدل دیپلم و ضریب رشته تحصیلی انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران در تاریخ 18 شهریور ماه از طریق پایگاه paziresh.whc.ir انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha