جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاج عباس حیدرزاده

حوزه/ سخنگوی کانون مداحان و شاعران آئینی قم از عضویت ۱۴۰۰ مداح در این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حاج عباس حیدرزاده پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله محمدجواد فاضل که با حضور اعضای کانون مداحان و شاعران آئینی قم برگزار شد، اظهار داشت: این کانون قریب به 8 سال است که تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی قم راه اندازی شده و نزدیک به 1400 مداح عضو اعم از فارسی زبان و آذری زبان دارد.

وی ابراز داشت: این کانون به دستور رهبر معظم انقلاب تشکیل شده و توانسته ایم دوره های آموزشی خوبی را برای مداحان قمی برگزار کنیم.

عضو کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم خاطرنشان ساخت: رسالت مهم این کانون، آموزش و سازماندهی مداحان است تا بتوان از انحرافات و مشکلات موجود کم کرد.

این مداح اهل بیت(ع) تصریح کرد: اشعار سخیف مملو از غلو، تحریف، خرافه و ... در برخی از مداحی ها وجود دارد که می توان با آموزش صحیح از آن جلوگیری کرد.

حیدرزاده با اشاره به برخی از برنامه های این کانون، بیان داشت: اعزام مداحان به مشهد مقدس و سرکشی از مداحان از کارافتاده برخی از برنامه های این کانون بوده است.

وی یادآور شد: بحمدالله کانون مداحان و شاعران آئینی قم، سرآمد کانون های کشور بوده و 2 مرتبه به عنوان کانون برتر انتخاب و معرفی شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha