جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: وقتي توحيد از دريچه ولايت وارد شود، برکات شامل حال جامعه مي‌شود.

آیت الله اسدا.. ایمانی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس با تاکید بر پیروی همگانی از ولایت گفت: توحيد از دريچه ولايت قابل تصور و اثرگذار است، امروز افغانستان عراق و ... چون از دریچه ولایت وارد نشده اند دارای مشکل هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: ما ايرانيان قبل از اينکه از دريچه ولايت فقيه با خدا آشنايي پيدا کنيم مسلمان و موحد بوديم، مسجد، نماز ، روزه و زکات و خمس داشتيم، اما کشورمان حيات خلوت آمريکا بود، اما آمريکا سرنوشت کشور را به دست گرفته بود، حتي نمايندگاني که بايد براي مردم انتخاب شوند آنها انتخاب مي‌کردند و همه کاره مملکت بودند.

وی گفت: موقعي که توحيد را از دريچه ولايت شناختيم، ايران اسلامي توانست اوج بگيرد و با منافع ستمگران عالم دست و پنجه نرم کند و موي دماغ استکبار باشد، امروز استکبار در مقابل ايران اسلامي و مسلمان ايراني وا مانده است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: آنها مي‌توانستند حمله نظامي انجام مي‌دادند، تهديدهايي که مي‌کنند عين همان جمله‌اي است که درباره بعضي از حيوانات در روايات ما نقل شده است، «قَدَّمَ لِلْوَثْبَةِ يَداً وَ أَخَّرَ لِلنُّكُوصِ رِجْلًا »، با دست جلو مي‌زند با پا عقب‌نشيني مي‌کند.

آیت الله ایمانی خاطر نشان کرد: اين برکت امروز جامعه ما نتيجه توحيد از دريچه ولايت است، وقتي توحيد از دريچه ولايت وارد شد برکات توحيد شامل حال جامعه مي‌شود، دوران جنگ تحميلي و دفاع مقدس براي دشمن جنگ تحميلي بود و به ما تحميل کرد و براي ما دوران دفاع مقدس و سازندگي بود تمام دنيا بدون استثناء مقابل ما ايستادند اما توحيد ما براساس ولايت و امامت بود، به اين ملت قدرت داد که بزرگترين حماسه را در تاريخ ايران ايجاد کنند.

وی تصریح کرد: اصل ولايت فقيه بناي عقلاست و شايد با مقداري تأمل بگوييم دليل عقل است، ما اين را قبول داريم که ولايتمان اين است با عقل حرف مي‌زنيم و آنها هم نمي‌توانند انکار کنند اما موقعي که مي‌بينند منافعشان در خطر است وليّ فقيه را منکر مي‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha