پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 356869
۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
امام رضا(ع)

حوزه / خادمان بارگاه ملکوتی پیشوای هشتم در قالب کاروان "زیر سایه خورشید" میهمان طلاب و روحانیون حوزه علمیه اردبیل بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اردبیل، کاروان "زیر سایه خورشید" همزمان با حضور در استان اردبیل، در شب میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) میهمان طلاب و روحانیون حوزه علمیه اردبیل بودند و عطر رضوی در فضای حوزه  این استان وزیدن گرفت.

حجت الاسلام سید محمد حسین موسوی، مدیر مدرسه علمیه صالحیه اردبیل در این مراسم با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ رضوی در جامعه، گفت: کاروان زیر سایه خورشید فرصتی را فراهم آورده تا در ایام مبارک دهه کرامت، مردم در جای جای ایران اسلامی عطر و بوی رضوی را استشمام کنند.

وی به نقش طلاب و روحانیون در اشاعه فرهنگ و سبک زندگی رضوی در جامعه اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون باید نسبت به ترویج فرهنگ رضوی و گسترش سبک و سیره زندگی رضوی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند تا جوانان و آحاد مردم با تاسی از این فرهنگ و سبک زندگی مشکلاتشان رفع شود.

برپایه این گزارش، پخش کلیپ، اهتزاز پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ومداحی خادمان رضوی از جمله برنامه های کاروان رضوی در حوزه علمیه اردبیل بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha