جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله‌ سبحانی : باید تمام کسانی که در عراق در جنگ با داعش هستند از رهبری مرجعیت شاخص عراق پیروی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید، در دیدار شیخ جابر رجبی از روحانیون عراقی با اشاره به آیات قرآن و حدیثی از پیامبر اکرم (ص) با تأیید اقدامات گروه های مقاومت اسلامی در حمایت از مظلومان عراق و سوریه اظهار کردند: باید به تمام مظلومان در همه مناطق چه در عراق، چه در سوریه و چه در لبنان کمک کرد و تفاوتی ندارد و این دفاع مسئله‌ای شخصی و فردی نیست.

ایشان تأکید کردند: باید به کسانی که مورد ستم داعش هستند کمک کنیم زیرا این‌ها مصداق حدیث پیامبر اکرم(ص) هستند که باید به یاری آن‌ها بشتابیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید تمام کسانی که در عراق در جنگ با داعش هستند از رهبری مرجعیت شاخص عراق پیروی کنند و تابع نظر مرجعیت باشند.

وی با بیان اینکه «توحید کلمه» وسیله نجات است، خاطرنشان کردند: باید همه کسانی که در عراق، نجف و سامرا هستند وحدت کلمه را حفظ کنند که این رمز پیروزی است.

حضرت آیت‌الله سبحانی با تأکید بر اینکه قرآن می‌گوید به ریسمان الهی چنگ بزنید، یادآور شدند: جمعیت متفرق مثل کسی است که در چاه افتاده است و برای نجات او ریسمانی می‌فرستیم.

ایشان  یادآور شدند: باید همه مؤمنین، فضلا و علما از آیت‌الله العظمی سیستانی پیروی کنند و ما هم از ایشان پیروی می‌کنیم و ایشان را حجت کامل در امور این کشور می‌دانیم.

این مفسر قرآن کریم تأکید کردند: تمام کسانی که قادر هستند باید برای نجات مسلمانان در همه دنیا کمک کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha