پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله حسینی بوشهری /حکم

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه مصوبات جدید شورای گسترش حوزه های علمیه مبنی بر موافقت اصولی تأسیس چند مدرسه علمیه جدید را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری مدیر و رئیس شورای گسترش حوزه های علمیه مصوبات شماره های «804»، «805»، «806» و «807»  این شورا را به حجت الاسلام والمسلمین فرحانی معاون آموزش و امور حوزه های علمیه جهت اجرا ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش، بر اساس مصوبات این شورا ، مدارس علمیه سفیران هدایت امام حسین(ع) شهر گتاب مازندران، امیرالمؤمنین (ع) شهر تبریز استان آذربایجان شرقی و ثقلین علی آباد کتول استان گلستان از شورای گسترش حوزه های علمیه مجوز فعالیت گرفتند.

همچنین مدرسه علمیه سفیران هدایت امام صادق(ع) سیرجان مجوز موقت دوساله دریافت کرده است.

گفتنی است؛ در این ابلاغیه آمده است: با عنایت به مصوبه شورای عالی مبنی بر تأمین کلیه هزینه های مدارس جدیدالتاسیس توسط مسئولان و متولیان؛ ضروری است کلیه تعهدات مالی جهت تأمین فضاهای آموزشی، اداری و جاری از متقاضیان اخذ و نسخه ای از آن به دفتر برنامه ریزی و نظارت ارسال گردد.

گفتنی است؛ ابلاغ کلیه ضوابط، مقررات و دستورالعمل های لازم در خصوص راه اندازی مدارس مذکور و اعلان به معاونت های ذی ربط در ستاد مرکزی جهت انجام امور مربوطه، از دیگر بندهای این ابلاغیه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha