پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امیر سرتیپ دوم ملک علی اسدی‌ فرد

حوزه/ ما به خدمت زیر پرچم اسلام و ولایت فقیه افتخار کرده، اعلام می کنیم تا آخرین قطره خون خود از انقلاب دفاع خواهیم کرد و لحظه ای در انجام این وظیفه کوتاهی و سستی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، امیر سرتیپ دوم ملک علی اسدی‌ فرد، در دیدار آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تبریک هفته دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگو و سرمشق مسئولان نظام هستند و امیدواریم راه و روش آنان ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از آیت الله شبستری در دیدار با مردم آذربایجان که فرمودند "وجود ایشان برای آذربایجان مایه وحدت و برکت است و یک فرصت است، امیدوارم قدر این فرصت دانسته شود"، ابراز داشت: ایشان محور وحدت و تحقق همدلی و هم زبانی در آذربایجان هستند.

اسدی‌فرد با بیان این که پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری مهم ترین وظیفه قرارگاه پدافند هوایی است، افزود: تلاش های قرارگاه پدافند هوایی موجب اقتدار ایران اسلامی و تعظیم سایر کشور ها بر کشور عزیز ایران اسلامی و مقام معظم رهبری است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب تصریح کرد: ما به خدمت زیر پرچم اسلام و ولایت فقیه افتخار کرده و اعلام می کنیم تا آخرین قطره خون خود از انقلاب دفاع خواهیم کرد و لحظه ای در انجام این وظیفه کوتاهی و سستی نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha